Tuesday 5 December 2017

Microsoft maakt Surface Pro LTE en HoloLens at Benelux beschikbaar

Wat een prijzen, maar wat een hardware ook, ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over Microsoft’s hardware van de laatste jaren, ik wacht alleen nog steeds tot we wat normalere prijzen krijgen zodat ik het priv ook kan betalen

Ik bedoel, 3-5,5 duizen euro voor een holo lens is wel erg overdreven, je koopt voor 1000 euro iets vergelijkbaars (satisfied meer fov lol) bij een bedrijf als Vuzix, plak er een 3d detector op (nog 500 euro als je voor iets goeds gaat) moet je wel zelf wat werk verzetten voor de software, maar toch, scheelt alweer 1500 euro, en geloof maar dat je meer mag in je eigen omgeving dan at hun sdk

[Reactie gewijzigd door olivierh op 1 december 2017 18:41]

+16129(15)
@olivierh•1 december 2017 18:49

Bhu, ‘slechts’ 1500 eur korting voor een bric- brac ineengeknutselde oplossing waar je geheid nog extra onderhoud aan hebt i.p.v. een getunede oplossing a la de HoloLens… Dan is het voor bedrijven en zelfstandige devs een no-brainer om gewoon voor de HoloLens te gaan. De 1500 EUR directe korting winnen ze zo terug.

Ik doel dan ook meer op thuis gebruik / diy oplossingen om minder duur uit te zijn.
Ik wil best gebruik gaan maken van AR, helemaal als dat in een Baths omgeving kan, maar voor dat geld ga ik me er echt nog niet mee bezig houden, wat ik voorstel is nog steeds duur, maar alweer de helft goedkoper, aan de ene kant zeg ik daarmee dat je het zelf dus goedkoper kan, aan de andere kant zeg ik ermee dat het volgens mij voor microsoft dan ook goedkoper kan

+1SuperDre
@olivierh•1 december 2017 19:01
HoloLens is nu ook niet bedoelt voor de consument en puur geent op bedrijven, en voor hun valt 3.5-5 duizend euro best mee. Het is nog steeds een developmentkit.

[Reactie gewijzigd door SuperDre op 1 december 2017 19:02]

+1grote_oever
1 december 2017 18:56

Zelf fulfilled de hololens mogen spelen. Wat viel dat even zeg. De beelden die geprojecteerd werden op television waren een stuk mooier dan de beelden die je in de zag. Zie dit dan ook geen succes worden.

+1Psycho_Mantis
@grote_oever•1 december 2017 19:00

Ik vind vooral p Field of view (hoop dat ik het zo goed zeg), erg beperkt waardoor je niet de ervaring krijg dat er echt andere objecten in de ruimten zijn.

Het is maar een klein deel van je zicht waar dat display zich bevindt.

+1marcmiddendorp
@grote_oever•1 december 2017 19:22

Dan weet ik niet wat jij gekeken hebt, maar ik ben er zeer over te spreken.100x beter dan elke vr bril, en ja ik weet dat dit een ar bril is. Als iets wel toekomst heeft is het wel that is dit

We klagen allemaal over Apple, maar een product met volledig Windows “Pro” noemen en vervolgens het basis model fulfilled maar 4GB RAM voorzien is belachelijk.

Ik vind de surface een lijn that was super, maar met prijzen mogen ze wel zorgen dat de basis version 8GB RAM heeft.

Prima ding, over p modem, maar hebben ze het gekapt? 4×4 MiMo, Want p x16 ondersteunt 4x20MHzmax van 1Gbps.

Als ze dat gekapt hebben naar 3CA bijvoorbeeld, dan hal je niet het maximale snelheid van T-Mobile of 4CA providers.

Is p WiFi processor at dit generatie wel beter? Of het zelfde van de Surface Pro 4 lijn?

+1Ramon
@Luinwethion•1 december 2017 19:34

4GB is prima, zeker in combinatie met de snelle SSD.

+1mrdemc
1 december 2017 19:19

offtopic:
Elke keer als ik deze auteurfoto zie denk ik een foto van Mark Zuckerberg te zien

Ik blijf het jammer vinden dat de surface zo hoog in zn prijs zit. Vind het een erg mooi apparaat maar heb er het geld niet voor over. Ik kan ook niet wachten tot je een xbox one twenty kan kopen satisfied hololens bundel

0Tennisbal
1 december 2017 18:43

Wat bizar weinig RAM, wat moet je met 4GB? 8 is al veel te weinig…

+1SpoekGTi
@Tennisbal•1 december 2017 18:46

Als het met een traditionele disk zou zijn geef ik je gelijk.

Nu inmiddels fulfilled with SSDs merk je het swappen toch haast niet, op de ruimte die het in na.

+1Tennisbal
@SpoekGTi•1 december 2017 18:51

Ik heb het over RAM de ssd. Als ik een beetje workspace opzet ben ik al 10 gb kwijt

+1poststamp
@Tennisbal•1 december 2017 18:57

Hij denkt dat je SSD net zo snel is als je RAM, dat het een volwaardig substituut is.

+1Ramon
@poststamp•1 december 2017 19:33
Dat is het niet natuurlijk, maar p SSD in p Surface Pro is wel behoorlijk snel.

1680MB/s read, 977MB/s compose.

Dat kan je met minder geheugen af dan als je een 150MB/s HD hebt omdat het swappen gewoon sneller gaat.

0SpoekGTi
@poststamp•1 december 2017 19:48

En nee een SSD is geen volwaardige vervanger voor RAM maar het is al wel een stuk rapper dan een 2,5″ diskje

+1M-Opensource
@Tennisbal•1 december 2017 18:54

SpoekGTi doelt ook op RAM denk ik, echter als RAM te weinig is, moet er geswapped worden. En dat gaat sneller op een ssd dan op een hdd.

0Tennisbal
@M-Opensource•1 december 2017 18:55

Ik mag hopen dat je niet 6 GB gaan swappen maar ieder zijn ding

0SpoekGTi
@Tennisbal•1 december 2017 19:50

6GB swappen kost je op een acceptabele SSD als je keer zou moeten doen wat niet gebeurd desire de exchange gebeurt dynamisch een 12 seconden waar je met traditionele disk al gauw een minuut onderweg bent als het niet meer is.

0SpoekGTi
@Tennisbal•1 december 2017 19:47

Ik bedoelde ook het ram, maar je hebt een disk nodig om te swappen en gezien SSDs relatief veel sneller zijn dan een normale disk valt het swappen naar een ssd dus veel minder op en is het minder hinderlijk voor eind gebruiker

0Tennisbal
@SpoekGTi•1 december 2017 19:48

voor een bedrag van 1329! Euro is 4 GB echt.

0SpoekGTi
@Tennisbal•1 december 2017 19:51

Tsja MS gaat Apple achterna immers die jaren een i5 fulfilled 4Gb Traditionele disk MacBook ‘expert’ in het assortiment en die gehad has been ook 1300+

0Tennisbal
@SpoekGTi•1 december 2017 19:54

Dat is toch geen debate? Het is gewoon een.

0Cave_Boy
@SpoekGTi•1 december 2017 19:23

Nadeel van dat swappen op een SSD is wel dat dit veel schrijf acties oplevert wat de levensduur van de SSD behoorlijk kan bevloeden. Als je daarbij ook rekening houd dat er vaak geen high end SSD chips bij kant en klare producten worden gebruikt is dit misschien wel een puntje waar je rekening moet houden.

Ligt er natuurlijk erg aan wat je wilt doen. Ik gebruik mijn Surface voor communicatie (mails ). Net) en video kijken als ik in mijn resort ben. Met 4 Gb werkt dat prima. Ook een gigabyte groot docx term prima geladen en ik kan er makkelijk meer werken.

Blijf onthouden dat geheugen er net zo niet kan zijn he? Met Win 10 op, en Spoek heeft gelijk met een SSD merk je.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Source

https://tweakers.net/nieuws/132467/microsoft-maakt-surface-pro-lte-en-hololens-in-benelux-beschikbaar.html

The post <p>Microsoft maakt Surface Pro LTE en HoloLens at Benelux beschikbaar</p> appeared first on HoloLensVirals.com - Latest HoloLens News.



source http://www.hololensvirals.com/microsoft-maakt-surface-pro-lte-en-hololens-at-benelux-beschikbaar/

No comments:

Post a Comment